Приказ основних података о документу

Analiza principa za modele izvrsnosti u zdravstvenoj zaštiti

dc.creatorTekić, Jasmina
dc.creatorMajstorović, Vidosav
dc.creatorMarković, Dejan
dc.creatorNikodijević, Angelina
dc.creatorStamenković, Dragoslav
dc.date.accessioned2020-07-02T12:35:21Z
dc.date.available2020-07-02T12:35:21Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0040-2176
dc.identifier.urihttps://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/1661
dc.description.abstractThe evolution of concept development, quality management, ranging from models of inspection through quality control, quality assurance, quality management (QMS), total quality management and business models excellence. These models were first created in industry and later spread to services. The ISO 9000 family of standards, published by ISO the 1987th year, were the driving force of development and application of quality management (QM) in various areas, including health care. Today there are over one million certificates for QMS, so that it can be said that they were the main generators of quality improvement. In addition to the model for quality management of products / services, nowadays in the field of quality other quality management models are used too. Here we explore the development of models of business excellence (BE) for the dental health care.en
dc.description.abstractEvolucija razvoja koncepta menadžmenta kvalitetom, se kretala od modela inspekcije, preko kontrole kvaliteta, obezbeđenja kvaliteta, menadžmenta kvalitetom (QMS), menadžmenta totalnim kvalitetom i poslovnom izvršnošću. Ovi modeli su prvo nastali u industriji a kasnije su se proširili i na usluge. Standardi ISO 9000 serije, doneti 1987. godine, bili su pokretač razvoja i primene menadžmenta kvalitetom ( QM-a) u različitim oblastima, pa i u zdravstvenoj zaštiti. Danas u svetu postoji preko milion sertifikata za QMS, tako da se može reći da su oni bili osnovni generator unapređenja kvaliteta. Pored modela za upravljanje kvalitetom proizvoda / usluge, danas se u oblasti kvaliteta koriste i drugi modeli upravljanja kvalitetom. Ovde se istražuje razvoj modela poslovne izvrsnosti (BE) za oblast stomatološke zdravstvene zaštite (SZZ).sr
dc.publisherSavez inženjera i tehničara Srbije, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTehnika
dc.subjectprinciples of excellence modelen
dc.subjectquality managementen
dc.subjectdental health careen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectmodels of excellenceen
dc.subjectprincipi modela izvrsnostisr
dc.subjectmenadžment kvalitetomsr
dc.subjectstomatološka zdravstvena zaštitasr
dc.subjectrazvojsr
dc.subjectmodeli izvrsnostisr
dc.titleAnalysis principles for models of excellence in health careen
dc.titleAnaliza principa za modele izvrsnosti u zdravstvenoj zaštitisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY
dcterms.abstractМајсторовић, Видосав; Марковић, Дејан; Стаменковић, Драгослав; Никодијевић, Aнгелина; Текић, Јасмина; Aнализа принципа за моделе изврсности у здравственој заштити; Aнализа принципа за моделе изврсности у здравственој заштити;
dc.citation.volume66
dc.citation.issue2
dc.citation.spage335
dc.citation.epage342
dc.citation.other66(2): 335-342
dc.citation.rankM51
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_1661
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу