Приказ основних података о документу

dc.contributor.advisorJovanović, Svetlana
dc.creatorJakšić, Milica
dc.date.accessioned2022-09-21T09:09:34Z
dc.date.available2022-09-21T09:09:34Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/3098
dc.description.abstractJedna od najvažnijih karakteristika sistema zdravstvene zaštite, privatnog i državnog sektora, jeste kvalitet zdravstvene zaštite. Zdravstvena zaštita je kvalitetna kada omogućava organizaciju resesursa radi zadovoljenja potreba pacijenata za lečenjem i prevencijom. Dostizanje sigurne i bezbedne zdravstvene zaštite je vizija stalnog unapređenja kvaliteta u zdravstvenom sistemu. Zdravstvena ustanova pruža kvalitet zdravstvene zaštite koju određuje kvalitet rada. U zdravstvenom sistemu bezbednost pacijenata je primarna, gde je cilj da se rizik po pacijenta svede na najmanji mogući nivo, odnosno da se potencijalna opasnost da se naudi pacijentu tokom terapijskih ili dijagnostičkih procedura svede na najmanju meru. Stoga, inicijalni ciljevi jesu minimum nastanka infekcija u ustanovama, svođenje na minimu neželjenih događaja, beznezbedno rukovanje lekovima, sve isključivo radi postizanja kvaliteta zdravstvene zaštite.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu, Stomatološki fakultetsr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.subjectStomatološka zdravstvena zaštitasr
dc.subjectBezbednost pacijenatasr
dc.titleBezbednost pacijenata kao indikator kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštitesr
dc.typebachelorThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_3098
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу