Komunikacija u stomatološkoj praksi
Само за регистроване кориснике
2016
Дипломски рад (Објављена верзија)

Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi.
Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.
Кључне речи:
Menadžment u stomatologijiИзвор:
2016Издавач:
- Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet
URI
https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024270734https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/549
Колекције
Институција/група
Stomatološki fakultetTY - THES AU - Raonić, Milica PY - 2016 UR - https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024270734 UR - https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/549 AB - Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi. Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta. PB - Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet T1 - Komunikacija u stomatološkoj praksi UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549 ER -
@misc{ author = "Raonić, Milica", year = "2016", abstract = "Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi. Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet", title = "Komunikacija u stomatološkoj praksi", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549" }
Raonić, M.. (2016). Komunikacija u stomatološkoj praksi. Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549
Raonić M. Komunikacija u stomatološkoj praksi. 2016;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549 .
Raonić, Milica, "Komunikacija u stomatološkoj praksi" (2016), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549 .