SMILE - Репозиторијум Стоматолошког факултета
Универзитет у Београду - Стоматолошки факултет
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   SMILE
  • Stomatološki fakultet
  • Završni radovi
  • Преглед записа
  •   SMILE
  • Stomatološki fakultet
  • Završni radovi
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikacija u stomatološkoj praksi

Само за регистроване кориснике
2016
Аутори
Raonić, Milica
Остала ауторства
Jovanović-Radivojević, Svetlana
Дипломски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi. Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.
Кључне речи:
Menadžment u stomatologiji
Извор:
2016
Издавач:
  • Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet
[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549
URI
https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024270734
https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/549
Колекције
  • Završni radovi
Институција/група
Stomatološki fakultet
TY  - THES
AU  - Raonić, Milica
PY  - 2016
UR  - https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024270734
UR  - https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/549
AB  - Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi.
Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.
PB  - Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet
T1  - Komunikacija u stomatološkoj praksi
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549
ER  - 
@misc{
author = "Raonić, Milica",
year = "2016",
abstract = "Komunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi.
Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet",
title = "Komunikacija u stomatološkoj praksi",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549"
}
Raonić, M.. (2016). Komunikacija u stomatološkoj praksi. 
Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549
Raonić M. Komunikacija u stomatološkoj praksi. 2016;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549 .
Raonić, Milica, "Komunikacija u stomatološkoj praksi" (2016),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О SMILE – School of dental Medicine dIgitaL archivE | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О SMILE – School of dental Medicine dIgitaL archivE | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB