Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributor.advisorJovanović-Radivojević, Svetlana
dc.creatorRaonić, Milica
dc.date.accessioned2020-07-02T10:28:31Z
dc.date.available2020-07-02T10:28:31Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024270734
dc.identifier.urihttps://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/549
dc.description.abstractKomunikacija u stomatološkoj praksi se smatra osnovnom veštinom stomatologa na putu do uspešne dijagnoze i lečenja, kao uspostavljanja adekvatnog odnosa sa pacijentom. Fleksibilnost, veštine, poštovanje ličnosti i timski rad, jesu osnovne veštine koje stomatolog mora da savlada. Veština komunikacije se uči i konstantno unapređuje. Postoje različiti vidovi komunikacije, koji se stalno prepliću i dopunjuju. Stomatolog treba da bude upoznat sa svim načinima komunikacije i da sam odabere adekvatan pristup pacijentu, u skladu sa tipom ličnosti koju on poseduje i da već pri inicijalnom kontaktu, zauzme odgovarajući stav. Takođe, stomatolog mora da poseduje timski duh i poštovanje prema svim zaposlenim u zdravstvenoj ustanovi. Kada se jave problemi u komunikaciji, neophodno je da stomatolog bude sposoban da te probleme uoči i reši ih na vreme i na taj način obezbedi adekvatno lečenje pacijenta.sr
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet
dc.rightsrestrictedAccess
dc.subjectMenadžment u stomatologijisr
dc.titleKomunikacija u stomatološkoj praksisr
dc.typebachelorThesis
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractЈовановић-Радивојевић, Светлана; Раонић, Милица; Комуникација у стоматолошкој пракси; Комуникација у стоматолошкој пракси;
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_549
dc.type.versionpublishedVersion


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu