Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite
Само за регистроване кориснике
2016
Дипломски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Kvalitet u stomatološkoj zdravstvenoj zaštiti treba da obezbedi da pacijent bude brzo pripremljen za rad, efikasno lečen, da nakon pružene usluge, nema potrebu za reintervencijom, kao i da usluge budu finansijski dostupne pacijentu.
Ako se uzme u obzir, da je briga o zdravlju pacijenta na prvom mestu i da kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite treba da bude na zadovoljavajućem nivou, neophodno je da se pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite kontinuirano prate i unapređuju. U našoj zemlji se od 2010. godine obavljaju nacionalna ispitivanja, u ustanovama primarne zdravstvene zaštite, u službi stomatološke zdravstvene zaštite dece, koja obuhvataju stanje oralnog zdravlja pacijenata, kao i njihovo mišljenje i zadovoljstvo pruženim stomatološkim uslugama. Za stalno unapređenje kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite ispitivanje zadovoljstva pacijenata trebalo bi da obuhvati celokupnu populaciju.
Na osnovu dobijenih podataka putem pokazatelja kvaliteta sto...matološke zdravstvene zaštite postavljaju se ciljevi za unapređenje, koji podrazmevaju kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite na nacionalnom nivou. Obaveza i stomatoloških službi i pacijenata je da zajednički rade na dostizanju što kvalitetnije stomatološke zdravstvene zaštite. Pacijenti tako što će brinuti o svom zdravlju, poštovati dobijene savete i menjati svoje loše navike, a zdravstveni profesionalci tako što će pružati kvalitetne usluge, zdravstveno prosvećivati svoje pacijente i brinuti o njihovom zdravlju.
Кључне речи:
Stomatološka zdravstvena zaštitaИзвор:
2016Издавач:
- Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet
URI
https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024255630https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/652
Колекције
Институција/група
Stomatološki fakultetTY - THES AU - Lazić, Stefan PY - 2016 UR - https://plus.sr.cobiss.net/opac7/bib/1024255630 UR - https://smile.stomf.bg.ac.rs/handle/123456789/652 AB - Kvalitet u stomatološkoj zdravstvenoj zaštiti treba da obezbedi da pacijent bude brzo pripremljen za rad, efikasno lečen, da nakon pružene usluge, nema potrebu za reintervencijom, kao i da usluge budu finansijski dostupne pacijentu. Ako se uzme u obzir, da je briga o zdravlju pacijenta na prvom mestu i da kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite treba da bude na zadovoljavajućem nivou, neophodno je da se pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite kontinuirano prate i unapređuju. U našoj zemlji se od 2010. godine obavljaju nacionalna ispitivanja, u ustanovama primarne zdravstvene zaštite, u službi stomatološke zdravstvene zaštite dece, koja obuhvataju stanje oralnog zdravlja pacijenata, kao i njihovo mišljenje i zadovoljstvo pruženim stomatološkim uslugama. Za stalno unapređenje kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite ispitivanje zadovoljstva pacijenata trebalo bi da obuhvati celokupnu populaciju. Na osnovu dobijenih podataka putem pokazatelja kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite postavljaju se ciljevi za unapređenje, koji podrazmevaju kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite na nacionalnom nivou. Obaveza i stomatoloških službi i pacijenata je da zajednički rade na dostizanju što kvalitetnije stomatološke zdravstvene zaštite. Pacijenti tako što će brinuti o svom zdravlju, poštovati dobijene savete i menjati svoje loše navike, a zdravstveni profesionalci tako što će pružati kvalitetne usluge, zdravstveno prosvećivati svoje pacijente i brinuti o njihovom zdravlju. PB - Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet T1 - Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_652 ER -
@misc{ author = "Lazić, Stefan", year = "2016", abstract = "Kvalitet u stomatološkoj zdravstvenoj zaštiti treba da obezbedi da pacijent bude brzo pripremljen za rad, efikasno lečen, da nakon pružene usluge, nema potrebu za reintervencijom, kao i da usluge budu finansijski dostupne pacijentu. Ako se uzme u obzir, da je briga o zdravlju pacijenta na prvom mestu i da kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite treba da bude na zadovoljavajućem nivou, neophodno je da se pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite kontinuirano prate i unapređuju. U našoj zemlji se od 2010. godine obavljaju nacionalna ispitivanja, u ustanovama primarne zdravstvene zaštite, u službi stomatološke zdravstvene zaštite dece, koja obuhvataju stanje oralnog zdravlja pacijenata, kao i njihovo mišljenje i zadovoljstvo pruženim stomatološkim uslugama. Za stalno unapređenje kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite ispitivanje zadovoljstva pacijenata trebalo bi da obuhvati celokupnu populaciju. Na osnovu dobijenih podataka putem pokazatelja kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite postavljaju se ciljevi za unapređenje, koji podrazmevaju kvalitet stomatološke zdravstvene zaštite na nacionalnom nivou. Obaveza i stomatoloških službi i pacijenata je da zajednički rade na dostizanju što kvalitetnije stomatološke zdravstvene zaštite. Pacijenti tako što će brinuti o svom zdravlju, poštovati dobijene savete i menjati svoje loše navike, a zdravstveni profesionalci tako što će pružati kvalitetne usluge, zdravstveno prosvećivati svoje pacijente i brinuti o njihovom zdravlju.", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet", title = "Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_652" }
Lazić, S.. (2016). Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite. Univerzitet u Beogradu, Stomatološki fakultet.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_652
Lazić S. Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite. 2016;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_652 .
Lazić, Stefan, "Pokazatelji kvaliteta stomatološke zdravstvene zaštite" (2016), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_smile_652 .